Gratulerer til Aina og Rio med 2 premie i LP1 :-)

I dag deltok Aina Grønseth med Rio på lydighetsstevne, arrangert av Eide og Fræna Hundeklubb. Jeg fikk ikke anledning til å være der, men vi har fått referat fra Aina selv og Aina Dybdal fikk tatt bilder. Så, begivenheten ble heldigvis foreviget :)



Vi fresa opp bilen tiiidlig denne morgenen, og satte av gårde til Elnesvågen - Høstens første stevne!

3 hunder i klasse 1 denne gangen, og Rio i midten. Tannvisninga gikk bra, 10 poeng!

Så kom den fryktede fellesdekken.. Det er lenge siden jeg har kjent hjertet dunka så hardt som i de 2 minuttene jeg sto der, vurderte sykehus og ny EKG - Det kjentes absolutt ikke bra ut. Hunden ved siden av spratt opp og løp til fører, Rio blir liggende. Phew :-) 9 poeng her, trekk for dobbelkommando. 


Dommer John Egil Fiksdal ønsker oss velkommen i ringen

Lineføring

Dekk fra holdt

Innkalling fra sitt





Kos og ros mellom øvelsene må til :)

Stå under marsj

Helt til hinderet gikk øvelsene greit, og vi fikk mer poeng enn før. 


Så hinderhopp, den jeg er ganske sikker på at vi har i boks. 

0 poeng der gitt! Myyye morsommere å løpe rundt.. Bummer :(

Avstandskommanderinga gikk bedre enn forventa, 7 poeng til i boks :)








Det var utrolig synd at han "missa" på hinderet i dag, jeg VET han kan hoppe. Men, jeg er kjempefornøyd med røver'n som samla sammen 143 poeng og 2. premie til slutt!

Takk for all hjelp og støtte fra klubben. Jeg har trengt det, og vil fortsatt trenge det for å holde motivasjonen oppe :)

Og takk til Aina Dybdahl for flotte bilder i dag :)


Bra jobba Aina og Rio! :-)

Kommentarer

Populære innlegg