Bloggen vår har passert 40000 visninger! :-)

Bloggen vår ble publisert med sine første innlegg 13. juni 2012, og nå har den passert 40000 (i skrivende stund 41464) sidevisninger. Jeg får fortsatt mye ros og herlige tilbakemeldinger, på både bilder og innlegg. Fole kjekt, og jeg digger de fine titlene jeg har fått tildelt - Bloggdronninga bl.a, og den siste uka har jeg også fått tittelen Fotodronninga. Life is good :)

I sommer fikk vi trykket blogginnlegg fra 2012 i to flotte blogghefter. All ære til Berit Neuenkirchen som plutselig fikk ideen til disse en sen tirsdagskveld. Vi er veldig stolte av heftene våre - Klubbens egen minnebok pent trykket på papir! :)

Bloggen hadde ikke vært en realitet uten alle de gode minnene som skapes av oss alle sammen, en fantastisk fin gjeng med både to- og firbeinte!

Tusen takk til dere alle for haugevis av minneverdige øyeblikk, og for at jeg fortsatt får være klubbens foto- og bloggdame :)


Chailas Fiona i utstillingsringen - Ei glad jente, en regnfull lørdag på Stavsøra :)

Kommentarer

Populære innlegg