Morro med photoshoot - Den store RIK-dagen 2015 :-)

Det begynner å bli en stund siden, men vi må bare ha med et eget innlegg fra photoshooten da vi i klubben fikk 6 BH og 2 SL. Den store dagen var 12. september. Ekstra morro var det at Benedicte og Stian spontant stilte opp som mine eminente fotoassistenter :-)

Tusen takk, Benedicte og Stian, for fantastisk bra fotohjelp! Det var så morro, og ikke minst ble bildefangsten helt fremragende om jeg må få si det selv... bare sånn i all beskjedenhet ;-)

Vi gratulerer også igjen til alle med flotte titler, 
for dommer Tryggve Kroken

Benedicte Skalde Frisvold med BH Navigare Minas Tirith Breeze

Linda Pedersen Kavli med to BH til mallejentene sine: 
BH Grimner Crazy
BH Blacknecks B'kylie 


Kathrine Utheim Kroknes og Torfinn Kroknes med BH Gråmanns Håp

Marit Langlo med BH Ingodds Yoschie

Stein Inge Ødegård med BH Ulvebo's Aila

Bente Bjerkestrand med BH SL1 Ingodds Xeuzz

Berit Kristin Neuenkirchen med BH SL1 Ingodds Ulla


Vi fikk ikke tatt så mange bilder under selve prøvene, men jeg skal se om jeg finner noe. Det kommer i eget innlegg senere. Nå, noen bonusbilder fra photoshooten hvor alle var glade og fornøyde :-)


Vakre Håp 

Lekre Yoshie

"Det er å lov å være lykkelig med bestått ferdselsprøve" :-)

Xeuzz feiret en velfortjent SL med gode dufter i bakken :-)

Benedicte - Min eminente fotoassistent :-)

Stian - Min andre eminente fotoassistent, som også lurte seg inn i bakgrunnen :-)

Kommentarer

Populære innlegg