7 november - Bilder fra kurs med Siv :-)

I dette innlegget er noen bilder fra praksisøktene, dag 1, på kurset til Siv Svendsen - Ei fantastisk sirkushelg :-)

Den aller første økta var lek, og lek med fokus. Dette dro vi også med oss inn i påfølgende økter gjennom hele helga. Kult :-)

Berit i lek med Ulla

SPRING passet disse to utmerket sprintdronningene helt perfekt -
De forsvant raskt langt avgårde ut på banen, så bildet ble ganske uklart.
Tror ingen ben er i bakken heller... ;-) 

Siv og Camilla legger en sprintplan :-)

Byttelek med Siv-fart :-)

Vakre Fiona med en lekseier :-)

"Den leken var spennende, mutter´n!" :-) 
Bente med Xeuzz

Briis har bestemt seg for å beholde bitepølsa :-)

Gladvold fra landet :-)

Akkurat her sa vel Siv at jeg skulle løpe tilbake, men jeg sto fast ;-)

Lykken med fot og en gul tennisball :-) 
Edel med Dara

Men In Black :-)

Indianerleken :-) 
Siv med Ulla

Hikke digger sin belønning for fokus :-) 

Fokus-takeoff :-)

Herlig øya-dans :-)

Spennende med biteskinn i kobbel :-)

Søteste Fiona in action :-)

Pen sitt med fokus :-) 
Siv med Fiona til Tove

"Det ser ut til å være noe for meg, ja." :-)

Xeuzzen på skinnjakt :-)

Ganske så elegant svingom :-)

Benedicte med grønn glede :-)

Fotarbeid :-)

Fotglede :-)

Kjekt på Siv-kurs :-)

Da jeg datt ut, og bare fortsatte å liste meg avgårde.
Men, Kaizer holdt heldigvis fokuset :-)

Kaizer i farta, og ganske snart viste det seg at han hadde en egen plan ;-)

Siv fant ut av det, og Kaizer ble igjen med på våre lekplaner.
Fokus gjenopprettet :-)

Dara med rask snu rundt stol, og Edel scorer på stil :-)

Fineste Dara :-)

Kommentarer

Populære innlegg