Bilder fra klubbtur til Sølen :-)


Mens bloggdama var i syden dro en fin gjeng fra klubben til Sølen, og heldigvis ble det tatt noen bilder... helt etter mitt ønske :) Jeg har fått med meg at det var lærerike dager i knallfint sommervær, og skal jeg tippe er jeg sikker på at det var meget soisalt også. Ellers lurer jeg selvsagt på hvor mye morro jeg gikk glipp av ;-)


Hele denne gjengen var stuet inn på en liten campinghytte, kjempefin sosialisering :-) 
Fra venstre: Bente Bjerkestrand med Brawo, Xeuzz og Zoogin - Berit Neuenkirchen med Xoffie og Ulla - Trine Aksnes med Arex - Tove Ersvik med Fiona 
Foto fra Berit Neuenkirchen sin facebook



Fine damer og firbeinte installert på hytta. På dette bildet ser vi Trine og Berit :-) 
Sølen, 21. juli 2013. Foto av Bente Bjerkestrand
Verdens flotteste 4-bande; Brawo, Bente, Xuezz og Zoogin :-) 
Foto fra Bente Bjerkestand sin facebook

Flotte gutta til Bente som kosa seg med finvær og supert treningsterreng på Sølen :-) 
Foto fra Bente Bjerkestand sin facebook

Et godt hundeliv på Sølen :-) 
Foto fra Tove Ersvik sin facebook

Arex slapper av ved hytteveggen :-) 
Foto fra Trine Aksnes sin facebook

Vår gode mann Per Sallup var også på Sølen, her sammen med lukusdyret/sofahunden Xeuzz :-)
Foto av Tove Ersvik

Flotte Arex, sommer- og vannglede :-) 
Foto fra Trine Aksnes sin facebook

Kommentarer

Populære innlegg