Averøydamene, leker, gruppe og latterkrampe på Møst :-)

Tirsdag i forrige uke kom jeg meg ikke til Møst, men heldigvis skjedde ikke det denne uka. Da hadde jeg gått glipp mye morro, og enda et kryss i treningsloggen. Møst er helt klart livsforlengende, en bombe av glede man bare ikke kan gå glipp av - Steika bra humor og hundetrening, love it :)

Averøydamene Edel og Dara & Latterkrampe i gruppa :)

Happytime - Trine og Arex :)

En real drakamp er alltid kjekt :)

"Belønning, takk" :)
Xeuzz og Bente

Asbjørg og Andra i fin driv mot forstyrrelse 

Fine og flinke jenter :)

Nydelig! :)

Alle ute på den fine banen vår :)

Fiona og Tove, en lekker ekvipasje :)

"Blir det noe action muttern?" :)

Kjekt med skinnleken :)

Trine og Arex på vei inn i gruppe, vakkert :)

Flinke ungdommene våre :)

Playtime :)

Hilde og Bork med en flott venstresving :)

Bente går inn for å lage forstyrrelse :)

Vakker glede :)

Jeg og Kaizer  på vei mot gruppe
Foto av Trine Aksnes

Belønning etter fin venstresving, og ballen traff heldigvis ikke Bente  :)
Foto av Trine Aksnes

Full konsentrasjon mot høyre ;) 
Foto av Trine Aksnes

Trening på å gå nær figurant. 
Foto av Trine Aksnes

Frøken Løvold finstuderer holdten ;) 
Foto av Trine Aksnes

Alle tobeinte i latterkrampe, mens Dara går like pent :)

Her tipper jeg at Edel forklarer noe om det ganske så kvinnelige klesplagget, ... 

... som resulterte i latter :)

Mer latter :)

Og, enda mer latter :)


Belønning til dyktige Dara :)

... og litt innetrening med lærenemme Xuezz. 


Tusen takk til Trine for herlige bilder av meg og Kaizer, artig å se oss foreviget :) Og, tusen takk til alle for nok en uforglemmelig aften på Møst! God natt :)


Kommentarer

Populære innlegg