Stor trivsel på tirsdagstrening - Møst 14 juni 2022

Det var en helt fantastisk trivelig og fartsfylt tirsdagstrening i går, hvor første del var lydighet og andre del utstillingstrening. Andre del medførte natulig nok en del løping, og jeg må bare føye til at vi er rett så spreke hele gjengen :-) 

Og, vi var en fin mix av gamle og yngre travere. Så kjekke folk og vakre hunder. Jeg satte også pris på at alle var tålmodige, slik at jeg fikk tatt noen portretter - en av de tingene jeg bare digger å få gjøre. Kjenner i dag at motivasjon og slike ting er helt på topp, Møst er et must! :-) 

Vakkerjenta Ingodds Babine

Avslutning av en fin fellesdekk når jeg kom til Møst, ledet av flinke Tove.

Her var nok Berit og Scala staks klare for overgang lydighet til utstillingstrening.

Maki (Svarteborg's Maiken 5 mnd) studerer livet på Møst for første gang.

Ei skjønn jente - Maki

Gildewangen's Sylja - Vakker godjente på Møst for første gang.

To fine som koser seg. Sylja med eier.

Nydelige Chaila's Ubi

Fine jenta, Ubi

Nydelige Ingodds Ganni (4 mnd)

Herligste "Schäfer - skakke på hodet"

Tusen takk til dere alle for en så fin kveld på Møst med både mye fart og foto. Alle var så flinke på å bidra også. Love it! 

Kommentarer

Populære innlegg