Konkurranselydighetskurs - Glimt fra siste kurskveld 4 juni 2020

Torsdagskvelden denne uka fikk jeg endelig tatt turen innom kurset i klubben, som paparazzi. En nydelig, trivelig og morro kveld på Møst. Og; Så flinke og fine deltakere med beste instruktøren Bente. Litt misunnelig på gjengen som har hatt supre kurskvelder, selv om jeg mest sannsynlig hadde feiget ut på noen av øvelsene ;-)

Fotglede med Hilde og Sol

Herlig belønningsmoment - Bea med sin fører Anne

Nydelig samstemt fotarbeid - Bente og Alma

Alma sier hei til fotografen <3

Fin gjeng i gang med fellesøvelsene

Nydelig fotarbeid, med forstyrrelser, av min søster Gudbjørg og Scott

Bea <3 

Flyvende moment med Scott, i meget høy fart, under innkallingsøvelsen med forstyrrelser

Bea i farta, og nærmer seg "inn for landing"

Happy Alma med ballen sin

Sol <3

Kul formasjon på kveldens fellesdekk

Sol i farta når det ble hennes tur med innkalling fra dekk

Nydelig og flink gjeng, med annenhver Bouvier og Collie

Camilla og Wicca deltok også på kurset. Jeg fikk dessverre ikke tatt bilder av de siste kvelden, så jeg har funnet fram et arkivfoto :-)

Et portrettminne fra høstutstillingen 2019, da Wicca ble BIM-valp 

1000 takk til dere alle for en superherlig kveld på Møst - Lovely :-)

Kommentarer

Populære innlegg