Lovely tirsdagstrening på Møst

Det nærmer seg tirsdag igjen, og her er noen bilder fra forrige tirsdag (26. april). Tema på treningen var ulike typer lek med godbit og godbitrute (starten på sporsøk). Det var en alldeles herlig vårkveld, og vi avsluttet treningen med tannvisning og fellesdekk. 

Bente hadde noen tall i sin facebook-status fra denne kvelden: 17 hundeførere og enda flere hunder av over 10 ulike raser og blandinger. Jeg sier meg også enig i at det var ARTIG og god stemning :-) 

Vår dyktige instruktør Bente var godt i gang med temaet "Ulike typer lek med godbit", når jeg ankom vårt kjære Møst. Vi ser også to flinke hunder i felledekk...

... XO Koko...

... og Ches, 8 mnd Chesapeake Bay Retriver

"Ja, far - Jeg er veldig flink" :-)

Torfinn og Koko - Hoppende glede :-)

Eddy og Ches - Mer hoppende glede :-)



Gringo <3 
Beauceron, 2-3 mnd

Søtaste lillegutt med herlige valpelabber og -ører :-)

Herlige Charlie hadde helt klart sansen for godbitjakt :-)

"Skyndte deg mutter'n, jeg venter" :-) 
Raida med Ziva 

Et glimt fra demo av godbitrute med Per - Sporsjefen vår :-) 

Per med sporkontroll fra sidelinja,
og jeg tenker han var godt fornøyd med ruta-arbeidet til Charlie :-) 

Flinke Ziva-jenta med god konsentrasjon i ruta :-)

Trivsel med godbitrute, for både hund og fører :-)
Monika med Diesel på 1 år 

Flotte Diesel - LOVE :-) 
Det ble en solstripe eller noe på deler av bildet,
så da har jeg en meget god grunn til å ta en nytt portrett ;-)

Og, endelig var Linda og Paul tilbake med Mallejentene :-) 

Kule og flinke Crazy i fellesdekk :-)

Fine og herlige Crazy <3 

Vakre og flinke Easy i fellesdekk :-)

En god drakamp gjør seg :-) 

Vakre Koko <3

Flotte og skjønne Ches <3

Superkjekt at også Kathrine og Torfinn tok turen fra Molde,
og Kathrine foreviget paparazzien meg :-)

Kule og flinke Kathrine, som tar mange herlige hundebilder av god kvalitet :-)

Til slutt må jeg bare snike inn mitt 1. mai-bilde -
Herlige Per og Dizza :-) 

Superkjekt med så mange trivelige, både to- og firbeinte, på trening :-) 
Bra hundetrening, supert sosialt sett og perfekte forhold for mitt paparazzi-gen! 

Lovely Møst :-) 

Kommentarer

Populære innlegg