Bloggen vår har passert 100000 visninger!

Bloggen vår ble publisert med sine første innlegg 13. juni 2012, og nå har den passert 100000 (i skrivende stund 105439) sidevisninger. Det er ikke verst for vår lille blogg altså :-)

Vårt ønske når vi startet opp bloggen var å dele minner med hverandre i avdelingen, og vi har gjennom disse årene publisert innlegg som gjenspeiler jevnt over høy aktivitet. Det har vært arrangert stevner, utstillinger og sosiale sammenkomster. I tillegg har det vært kurs gjennom og av klubben, klubbturer og ikke minst ulike treninger (både de faste og de mer spontane etter behov). I tillegg til høy aktivitet har vi stor trivsel, og det er mulig at faktorene aktivitet og trivsel henger nøye sammen ;-)

Xeuzzen - En flott høstdag med photoshoot på Møst :-) 

Jeg må også nevne facebookgruppa vår, en viktig kanal for å få med seg det som skjer. Blir det f.eks. satt opp kurs eller oppstart av treningsgruppe legges det åpent ut i gruppa, slik at alle medlemmer skal ha mulighet til å melde sin interesse. Det blir også lagt ut bilder på Facebook, som hjelper godt på når tiden blir for knapp til å blogge raskt. Og, noen få ganger i året lager vi film som legges ut på YouTube-kanalen til bloggdamen :-)


Denne gangen må vi ta med oss litt kjekk statistikk. Når jeg først begynte å se på tallene tenkte jeg at det er da veldig mange innlegg som er lest forbi 100-tallet, wow! Deretter ser jeg at det mange innlegg som er lest forbi 200-tallet, enda mer wow! Slik fortsatte det med 300 også, og når jeg til slutt ser at enkelte innlegg er lest over 400, 500 eller 600 ganger var jeg noe forberedt... Men, likevel - Helt utrolig! :-) Spørs om jeg må legge inn mer korrekturlesing på disse innleggene, ja ;-) 

Her kommer en liten liste over de fem mest leste innleggene, slik jeg fant tallene i dag etter å ha sett gjennom en liste over våre totalt 378 innlegg. 

Topp 5

Midtsommerutstillingen i Kristiansund, Møst 16. juni 2012
622 visninger

508 visninger

Flinke deltakere på grunnkurs lydighet - 4 kurskveld (20-09-12)
456 visninger


Tusen takk til dere alle for haugevis av minneverdige øyeblikk, 
og for at jeg fortsatt får være klubbens foto- og bloggdame :)

Kommentarer

Populære innlegg