Supert sporkurs i regi av HBU

Helgen 12-14. mai var det både spor- og runderingskurs (RSP/RRP) i regi av HBU, og i dette innlegget er noen glimt fra sporgruppa lørdag formiddag i strålende sommervær. 

Denne helgen hadde jeg dessverre kun anledning til en kort tur innom kurset, for å ta litt bilder... Men, jeg fikk med meg så mye opplevelse i tillegg;

Jeg fikk være sammen med en kjekk og glad kursgjeng, ledet av instruktør Ronny Vestli. Ronny er en særdeles dyktig, engasjert og inkluderende instruktør - som deler sin kunnskap på en trivelig og god måte. Og, høydepunktet for meg var nok når jeg fikk være sporhund under demo av linebruk :-) 


Bildet er tatt fra lang avstand, men vi ser at instruktør Ronny tegner og forklarer. 

Xeuzz med sporfølge, en flott dag på Rensvik.

"Blir det belønning, ja, mutter´n?" :-)

En fin spormarsj-formasjon :-)

Xeuzz i spenning mot kongen sin kanskje,
og hundefører Bente har et snev av yoga-moves kanskje :-)

Flotte og herlige Zafir på sporet. 

Glede <3 

Ulla med den "lille" gulballen sin :-)

Alfa med stor arbeidslyst i sporet. 

Alfa med sin kjære kong, etter et fint spor og herlig lek :-)

En oppmerksom kursgjeng ute i det fri - Stor trivsel :-)

Ronny - En svært dyktig instruktør,
som deler av sin kunnskap på trivelig vis - Morro! :-)

Et naturvakkert "sporflagg" :-) 


Tusen takk til instruktør Ronny, 
og dere andre, for at jeg fikk stikke innom og ble så godt inkludert :-)

Da jeg fikk være sporhund - Kult :-) 
Foreviget av klubbvenninne Berit 

Kommentarer

Populære innlegg