Tirsdagstrening med et snev av sommer :-)

Vi er kommet til juni måned, og sist tirsdag var det flere ting som kunne bekrefte at det er sommer. Det er definitivt ikke knallfint sommervær for tiden, men vi har grønne og lyse kvelder. Og, sist tirsdag kunne jeg merke et ørlite snev av mygg - Da er det jo sommer ;-)

Ellers håper jeg på perfekt foto- og utstillingsvær når  
Midtnorsk Mesterskap og Midtsommerutstillingen går av stabelen 13-14. juni :-) 

Men, nå er det tid for å glede seg over noen herlige tirsdagsminner. Møst er et must!

Gladjenta Alfa :-)

Fint utført "Sitt under marsj" :-)
Per med Aylar 

Gøy med fot :-)
Hanne med Coda 

Gro sin Enzo-gutt er blitt kjempeflink på Sitt og bli :-)

Samstemt og vakker fot på disse to damene :-)
Tove med Fiona

Fine Enzo

Flotte Coda-bamsen

Coda studerer livet på Møst

Vakre Alfa

Fellesøkt med vår godaste Per :-)

Mens Per fortsatte med tannvisning, bortover den lange rekka, benyttet jeg anledningen til å knipse noen slapp-av-bilder :-)

Godbit på vei til flinke Alfa-jenta :-)

Kveldens søteste Flinkiser :-)

"Der var den fotodama igjen, ja" :-)

Etter fellesdekk og tannvisning ble det et par øvelser til; Lineføring og innkalling.

Trine og Arex etter en fin lineføring :-)

Pen fot på disse to :-)

Flott fot på disse to - Hilde rett fra jobb, og... 
... jeg synes at Hilde har så fin hjelmsveis at jeg vurderer hjelm på badet :-)

Per, Hilde og Bork - Alle tre fornøyd med fotarbeidet :-)

Xeuzz i svevet - Høy fart i innkallingen :-)

Bamsen Bork venter spent på innkalling :-)

Ikke noe å si på farten her heller - Full gass :-)

Etter et flott moment Stå - "Hvor ble det av ballen, da?" :-)

"Fint, den kom i retur" :-)
Bork fikk raskt tatt ballen sin etter dette bildet ble tatt, på beste bamsevis :-)

Etter fellesøkta fikk jeg tatt enda noen flere treningsbilder, og Xeuzz hadde det helt klart morro :-)

Fram med hopp over hinder, deretter rundt påle og...  

... hopp tilbake. Kosa seg BIG time, ja :-)

Xeuzzen tilbake med kongen sin, etter et fint Stå-moment i ruta :-)

"Jess, mutter´n - Jeg var flink!" :-)

Aylar avsluttet kvelden med en fin neseprøve :-)

Snart tirsdag igjen med mer morro - Talast :o)

Kommentarer

Populære innlegg