Neseprøve & Elleville gledestilstander med Tove i speilsalen :-)

I går når jeg dro til Møst hadde jeg ikke helt de store planene for hva jeg skulle trene av lydighet, men det gjorde faktisk ingenting; Superdama Tove sørget for gode økter med masse glede i speilsalen vår :-) 

Bloggdamen var også sent ute, både med oppmøte og kamera, så det ble få bilder. Likevel, jeg kan helt klart dokumentere at tirsdager på Møst er en utmerket miks av lydighet, lek og latter :-)

Bamse hadde det helt tipp topp tommel opp, sammen med instruktør Tove :-)

En av flere gyldne overganger med masse fart :-)

Uklart bilde, som viser Bris med et meget raskt opptak av neseprøve :-)

Happytime :-)

Da er det bare å glede seg til mer hundetrening på Møst, og personlig gleder jeg meg til lysere kvelder så vi kan få tatt litt utebilder igjen :-) 


Surround yourself with people who lift you HIGHER!

Kommentarer

Populære innlegg