Gratulerer til Guri og Ælli med fremragende 91 poeng i IPO2 Gruppe B :-)

Bloggdama forsov seg i dag, og gikk dermed glipp av lydighetsdelen på IPO2-prøven til Guri Kårvatn og Veemtroppens Ælli. Været var utmerket til foto på Stavsøra i dag, og lydigheten var som den pleier med disse to - Fremragende! Det er veldig irriterende å tenke på alle de gode bildene vi kunne ha fått. Men, jeg fikk med meg slutten og hørte dommer Rolf Evensen gjenta for hver øvelse - Fremragende! :)

Gratulerer til Guri og Ælli 
med fremragende Gruppe B IPO2 
Dere er fantastisk dyktige!

Guri og Ælli - Dyktige jentene etter en fremragende lydighet, IPO2 Gruppe B (Lydighet). Her er de under oppvarming til Gruppe C (Forsvarsarbeid).
Dette var det jeg fikk med meg fra Gruppe B - Rakk et bilde av avslutningen på siste øvelse :)
Gratulasjon fra dommer Rolf Evensen og applaus etter fremragende lydighetsarbeid :)

Oppvarming til Gruppe C - Kjekt å løpe mellom :)

God relasjon og kontakt mellom disse to - Nydelig :)

"Oh yeah, dette blir kult!" :)

"Den ble min!" :)

"Life is good on Stavsøra" :)

Rundering 

Tilbake etter å ha runda det første skjulet, full fart på Ælli-jenta :)

Klar for andre skjul med figurant :)

Ælli er dyktig på bevoktning :)

Bilder fra Gruppe C

Tidligere innlegg med bilder fra IPO1:

Kommentarer

Populære innlegg