Vår- og arbeids/trenings-glede på Møst :-)


Når jeg kom til Møst på ukens tirsdagstrening, i strålende solskinn, oppdaget jeg raskt at det foregikk ryddearbeid. Så, i beste paparazzi-stil kom jeg meg ut av bilen... Og, jeg tror faktisk at noen (muligens fra øya/Averøya) bemerket akkurat det ;)

Vår gode altmuligmann Per Sallaup hadde funnet fram rake, spade og trillebåre. Resultat: Mye av høstløvet er borte :)

Per organiserte også tannvisning og fellesdekk for 9 ekvipasjer (om jeg telte riktig), og trening på gruppa for de som ønsket det. Som vanlig var vi en gjeng trivelige folk, hundene var flinke og det var godt med sommervarme - Nok en minneverdig tirsdag på Møst :)

Vår gode mann Per sørget for litt forstyrrelse til bamsehunden Bork, som tok det hele med knusende ro :) 
Bork, en herlig og stødig herremann (Eier: Hilde Thierry Lystad)
Flott besøk fra øya, Hilde og Bork :)
Bork, klar for innkalling
Bork i farta :)

Rio fikk en godbit eller to av matmor Aina Grønseth. Velfortjent det etter en flott dekk og bli :)
BTW: Lue er kult uansett temperatur, og man vet aldri når det plutselig blir kaldt.
Hanne Haltvik og Bonnie studerte livet på Møst :)
Trine og Arex var superflinke :)
Spex viste fram at det fullt mulig å bukke mens man drikker vann :)
Dyktige Emma Brunberg og Spex :)
Per Sallaup og XO Aylar klar for action :)
Vanlig marsj - Flott og dyktig ekvipasje, som sist helg fikk opprykk til  RSP 2 :)
Samstemt springmarsj :)
Drakamp er kjekt :)
Jennifer trente på ruta - Flinke!
Flinke jenta, elegant på to bein - Kult :)
Jennifer, ei lita og snerten dame :)
Skjønne Spex trivdes godt med noen varmegrader i lufta :)
Flotte, spreke og kule Leon hoppa veldig høyt :) Matmor Ragnhild  Einset kan helt sikkert legge på en planke til neste gang ;)
Til slutt må vi bare ha med enda et bilde av sjølvaste Per med trillebåra :)

Stedet er Møst :o)

Kommentarer

Populære innlegg