Logg, brodder, bling og "kromkake" - Nok en trivelig og artig tirsdagskveld på Møst, 22. januar 2013 :-)


Forrige tirsdag var jeg, bloggdama Anne, ikke tilstede på Møst grunnet en eksamen som kom litt brått på. Poenget her er selvsagt ikke min eksamen, men at jeg har følt på at jeg gikk glipp av noe forrige tirsdag. Og, for å være helt presis; Jeg er faktisk helt sikker på at jeg gikk glipp av noe forrige tirsdag. Men, i går fikk jeg med meg nok en fantastisk tirsdag kveld på Møst.

Det må bare sies nok en gang - Møst er et must! 

Og, det er sånn at man går glipp av ting når man ikke er der. Her er en liten liste over hva jeg ikke gikk glipp av denne tirsdagen:


  • Bente sin flotte treningslogg, hvor det etterhvert vil bli stor stas å få flest mulig oppmøter. Jeg har planer om å toppe høyt på den oppmøtestatistikken :) 
  • Torunn som var psykisk og fysisk utmattet etter en tur til Freikollen. Hun hadde glemt brodder, og på tur ned igjen ble det en mer eller mindre frivillig aketur. På sin aketur fikk hun videre den glede av å bli forbigått av en eldre dame, og det hele toppet seg når hun fikk kjeft av en mann som lurte på om ho var "tullåt". Det var ubeskrivelig artig når Torunn fortalte om dette, og vi lo oss nesten skakke :)
  • Vakre og lille Timba med sitt flotte bling-halsbånd 
 Vakre og lille jenta med bling -
Timba 4 mnd. ser opp på matmor Torunn Skjølsvik.
22-01-2013
  • Søtaste Spex med et vanskelig rasenavn, som ble forenklet til kromkake. Dere skjønner hvorfor ganske snart ;) 
Søte Spex, rase: Kromfohrländer
Eier: Emma Brunberg, trivelig jente!
Vi håper å se både Emma og Spex flere ganger på Møst :)

Spex fulgte godt med på matmor, og han var veldig flink på å bli stående.
Perfekt fotomodell :)



Og, så må vi bare ha med noen bilder til av vakre lillejenta - Timba.

Fine jenta si det :)
Timba, 22-01-2013

Passende med bling til denne modelljenta :)
Timba, 22-01-2013

Nydelige Timba :)

Det er dessverre litt vanskelig å få tatt gode bilder ute for tiden, men i går tok jeg likevel noen utebilder. 

Bente og Zoogin - Det er alltid en fryd å se disse to i aksjon. God kontakt og masse glede :)
Legg merke til Bente sitt kledelige pannebånd - Alt kler den smukke :) 

Ragnhild sin flotte Leon var også på Møst.
Dette bildet er tatt ikke så lenge etter en flott utført innkalling med god fart - Flink, ja :)
Ellers litt bustete på håret, men det må være lov på trening :) 


Vi gleder oss allerede til neste tirsdag... :o)

Kommentarer

Populære innlegg