Photoshoot av klubbens hunder - Vi starter med Zoogin

Nå har jeg, foto-/bloggdama Anne, funnet ut at vi begynner å bli ganske god på å få til fine hundebilder. Derfor vil jeg ha photoshoots med klubbens hunder... Selvsagt flere og korte økter, slik som med trening. ;) Eller, så kan dere sende bilder til meg.

Fotografer blir etter planen meg og Aina Grønseth... Jeg må innrømme at jeg ikke har spurt henne, men ho er så kul at jeg tenker det går helt greit. ;) Hvis det er flere som vil ta bilder er det kjempeflott. Du kan også sende meg ditt eller dine favorittbilder (av din hund eller andre klubbhunder). Jeg kan etter ønske bearbeide de. 

Bente Bjerkestrand sin Ingodds Zoogin har jeg allerede tatt bilder av, så vi starter med han. Det er vel unødvendig å si det, men jeg gjør det likevel;


Zoogin er en fantastisk flott schäferbamse med flotte farger, og han har en nydelig personlighet. :o)

Ingodds Zoogin 
17-06-12


Zoogin med fantemaska si :-)
17-06-12


Zoogin på trening.
12-06-12
Zoogin i konkurranse, sammen med sin dyktige
hundefører og eier Bente. 
17-06-12
Zoogin følger med sin hundefører. Han er bare helt nydelig, og så flink!

Fantastisk samspill mellom disse to - Nydelig!



Valpebilder 


Zoogin 5 uker

Nydelig fin og søt. Bare så skjønn! :)



Flott gutt, ja :)

Zoogin 7 mnd

Se mer om Bente og Zoogin i disse innleggene:
Bente og Zoogin stilte i eliteklassen
Ingodds Zoogin

Kommentarer

Populære innlegg